Bakgrund

måndag 2 oktober 2017

Scrapträff

Jag lyckade få ihop två stycken bidrag till utmaningarna på förra helgens scrapträff.
Till det översta skulle man inspireras av en moodboard. 
Jag har använt papper och motiv som var med i goodiebagen som vi fick.
----------------------------
I made two cards for the challenges at the crop last weekend.
For the first one there was a moodboard to be inspired by. 
I used the papers that we got in a goodiebag.



Här var det en liftutmaning - jag inspirerades av en snögubbe som fanns på inspirationskortet.
-------------
This card was made for a lift challenge. I was inspired by a snowman :)



Jag hade stor tur och vann röstningspriser med båda korten (delad vinst med snögubbekortet) så gissa om jag är glad :)
-----------------
I was very lucky to win prizes with both my cards, 
I´m sooo happy!! :)

Ha det bäst & Take care!

Inga kommentarer: