Bakgrund

måndag 23 juni 2014

Kortswap - Aprilbrevet

Idag tänkte jag visa er mitt kort som jag gjorde av april månads härliga swapbrev!
---------------------
My card made from the lovely things that we got in the cardswap in April!


Just nu håller jag på för fullt & packar juli månads brev då det nu är min tur att skicka lite scrapgodis till de andra 7 tjejerna (och behålla ett kit själv) :-)
--------------------
Right now I´m packing the letters for July´s swap as it´s my turn to send some goodies for the other 7 ladies - and of course, keep one for myself :-)


Ha det bäst & Take care!

3 kommentarer:

Ulla sa...

Så fint kort, gillar hjärtan på hjärtan. Skulle vara trevligt att få vara med på en sådan Swap.
Kram Ulla

Lisa-olsi sa...

Du fick det här kortet så bra, snyggt,
härliga färger och en riktig sommarkänsla.
Jag ser med förväntan fram mot ditt brev :)
Kram

Heidi sa...

Et lekkert kort!
Ha en fin sommer, klem:)