Bakgrund

torsdag 3 oktober 2013

Mamma 65 år!

Vi har lärt oss en ny vikning på cirkeln, jag har tyvärr ingen aning om vad den kallas men jag gillar den massor :-)
Inspirationen till just det här kortet hittade jag i utmaningen Veckans skiss v 40 hos Scrap-Perra.


Mönsterpapprena kommer från Maja Design & stämpeln tror jag bestämt är en Magnolia, rätta mig gärna om jag har fel :-)

Motivet sitter på en gördel som man trär över själva kortet:


Siffercharmsen har jag köpt hos Frulansdesign på facebook


Det har varit många intensiva dagar ett tag nu så idag ska jag gå ut i trädgården, jag ska bara småplocka lite & njuta av solen :-)
Tack för titten ~ Ha det bäst!

8 kommentarer:

Ulla sa...

Det var en annan vikning och så snyggt papper och härligt dekorerat.
Kram Ulla

Carolas lilla Vrå sa...

Å va fint å vilken finurlig vikning! Den måste jag lägga på minnesbanken.. :)

onkis sa...

Vilken läcker vikning,den gillade jag.
Ditt kort blev jättefint.
Kram & ha en trevlig helg!

cissi sa...

Snyggt kort med fin vikning.

Camilla sa...

Jag hoppas att du gjorde det sen med,gick ut i solen och bara njöt och tog det lugnt!

Jättefint kort!

KRAM

Linnea sa...

Åh vilken rolig vikning, den måste jag testa att göra! Jättefint kort, med fina färger och detaljer :) Kram

Angelicasblogg sa...

Så fint!den vikningen vill jag lära mig med!jättefint kort!kram

Chris_P sa...

Himla gulligt!!