Bakgrund

tisdag 18 december 2012

Ljuskort

Jag har gjort ett ljuskort till decembers månadstävling hos Creativica där de ville se "något för/med ljus".
Jag har provat på en - för mig - ny variant som jag hittade en bra beskrivning på HÄR  inne hos StampARTic.


Dekorerade bla med egengjorda spetsblommor, ett "band" med små pappersrosetter & små alkottar som jag lurade ut min syster att plocka åt mig ;-)
Mönsterpapper från Maja Design.


Ett blad av gelatin håller ljusen på plats & ger en lite lyxig känsla


Baksidan med min nya personliga stämpel från ROX Stamps:


Har de senaste veckorna haft en otroligt dålig internetuppkoppling, den senaste tiden har vi knappt kommit ut på nätet mer än nån minut då & då :(
Förhoppningsvis kommer det en reparatör här under de närmaste dagarna & så får vi hoppas att h*n snabbt får ordning på det, men i annat fall passar jag redan nu på att önska er alla en riktigt
GOD JUL & ett GOTT NYTT ÅR!!

Tusen tack för alla besök & kommentarer, ska förhoppningsvis kunna ta mig en riktig bloggrunda snart :)

11 kommentarer:

Cards By MI sa...

Mycket tjusigt Annelie!Supersnyggt som vanligt. Vilka läckra blommor du gjort. Kanon!
Önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!
Kramar
Marie

Cornelia sa...

Jättefint ljuskort! Vackert dekorerat och säkert uppskattat, både kort och en liten present i ett och samma.

Och din personliga stämpel sätter litegrann pricken över i också!

God Jul till dej!

cissi sa...

Oh så fint och du är så duktig på att gruppera blommor!

Nina sa...

Det här var ju helt underbart, vintage är bara så fint. Jag passar på att önska dig en God Jul. Kram Nina

Marita Johansson sa...

Ett sånt Tjusigt ljuskort

Kraaaaaam

Majsan sa...

ÅHH WOOW såå mycket snyggt du har hunnit med sedan jag hann titta in här, After Eight automaten är ju sååå supersnygg, gillar massor.
Och så julkortten är ju såå underbart vackra allihopa.
Ja du man hinner inte i dessa tider gå sin blogrunda, så jag förstår att du inte hinner, för det gör inte jag heller :)

HA DET SÅ GOTT!!

KRAMAR MAJSAN

Ulla sa...

Oj så snyggt ljuskort har också gjort ett men ett litet mindre. Hittade dig hos Mona. Har tittat runt lite hos dig så måångaa fina och underbara kort du gjort.
Kram Ulla

Eva sa...

Ikväll går jag en bloggrunda och beundrar många fina scrapalster. Tycker mycket om ditt fina ljuskort!
Passar också på att önska dig en riktigt GOD JUL!
kram Eva

Susanne sa...

Himmel vad snyggt ditt ljuskort är.... Önskar dig och din familj en underbar jul och ett Gott Nytt År!!!! Kramizar Susanne

Anonym sa...

Urtjusigt! Kul att du är med och tävlar, hälsningar Karin

Scrap och Ting sa...

Åh vilka vackra detaljer!