Bakgrund

onsdag 18 januari 2012

Jag har fått en award!

Jag har fått en award av gulliga Linda/Papermum, tack så mycket, jätteroligt att du tänkte på mig!


När man har fått denna award så ska man:
Kopiera & länka till den man fått den av & sen ge den vidare till 5 bloggare som man inspireras av & som har mindre än 200 följare plus att man ska meddela dom det.

Som alltid jättesvårt att endast välja 5 st av alla kreativa & inspirerande bloggar på min lista men denna gång faller valet på följande:






Tack för all inspiration ni bjuder på!

Ni som väntar på något nypysslat här hos mig får tyvärr vänta en stund till - idag ska jag se om min lilla mormor vill spela lite Skipbo med mig :-)
Ha det bäst!

4 kommentarer:

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

hej och tack för den.... klart jag tar emot den och skickar vidare
Tack Tack o ta väl hamd om mormor...
kram
Agneta

Martina sa...

Tycker absolut du ska prova på att göra en She Art tavla. SUPERSKOJ! :)

Och tack för awarden, skickar själv aldrig vidare osv, men de var skoj att du tänkte på mig. :)

Kram Martina

Annelie sa...

Nä men va glad ja blir.
Har blogg strul just nu, men så fort ja kan ska ja skicka vidare.
You made my day!!!!!!!!!!!!!
Kram

Katarina sa...

Tack snälla du för awarden, den värmer. Ha en skön söndagskväll. Kram Katarina