Bakgrund

måndag 31 oktober 2011

Gillar Agnetas vikning :)

Har här gjort ännu ett kort efter Agnetas beskrivning.
Pappret är från 3ndy papir & heter "på vingene"


Väldigt likt mitt förra - det var dock inte min avsikt men jag tyckte väl att det blev ganska bra med spetsen & rosorna där ;-)


----------------------------------------

Hos AltheasMix är det nu, & under hela november, FRAKTFRITT PÅ ALLT!
Passa tex på att köpa cardstock & de underbara Maja Design-papprena!
Minsta ordervärde 100:-
Välkommen med din order!

-----------------------------------------

Ännu ett stort tack för gulliga & värmande kommentarer!
Sitter just nu & väntar på att en sjukgymnast ska höra av sig.
Fixar inte att få ordning på mig själv denna gång utan hoppas att jag ska kunna få lite hjälp.
Vet att jag kanske borde sökt tidigare men har ju ändå inte kunnat ta mig dit - litet dilemma när man bor på landet & är beroende av att kunna köra bil :/

Tack för titten - Ha det så gott & mys med många ljus i höstmörkret!

25 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Vilket häftigt kort super cooolt

Kramar
//anneli

pojjo sa...

så läckert det blev.. super fint :D

Lisa-olsi sa...

Ett härligt kort med tuff vikning.
Hoppas du fick ett bra samtal.
Ha det gott!
Kram

onkis sa...

Det va ett snyggt kort,
fin vikning och goa färger!
Kram!

Cards By MI sa...

Tjusigt som vanligt med den vikningen och blomster. Hoppas sjukgymnasten skyndar sig och ringer dig. Lite träning och massage gör gott för en ond kropp. Kanske inte nödvändigtvis i den ordningen. ;)
Kramar och krya på dig!
xxMarie

Anne sa...

Så flott kort! Herlig med den kanten nederst med baksiden av motivet, så den matcher bretten. :)

Marita Johansson sa...

Kanonfint kort

Lena sa...

Hej Annelie!
Det är ett jättefint kort du har gjort.Så snyggt dekorerat. Hoppas du får hjälp av sjukgymnast snart och att du kryar på dig. Kram Lena

Eva sa...

Jättefint kort, jag har också testat den i helgen. Min goa scrapkompis Annette lärde mig den när vi var på scrapträff i Västervik hos Hobbyhärvan.Jag föll direkt för vikningen...sak göra många sådana kort.
kram Eva

Katarina sa...

Vilet snyggt kort, jättefina papper. Hoppas du kan bli lite bättre och att sjukgymnasten kan hjälpa dig. Kram kram

Papermum`s sa...

HEJ!!
Vilket fint kort!
Jag förstår om det blir flera liknande! Känner igen det där...
Men du måste ta hand om dig, du ska ju hålla länge!!
Kram Linda

Pysselbus sa...

Hej vännen! På tok för länge sedan jag tog en ordentlig bloggrunda!! Så mycket läckert du gjort på sista tiden. Riktigt kul kortvikning och dina nåldynor är ju huuuuur läckra som helst!!

Ha en härlig vecka!
Kram
Linda

Carina sa...

Snyggt med kul vikning. Var rädd om dig Kram

Unknown sa...

Vilket super snyggt kort,
Kram Elin

Susanne sa...

Superhärligt kort med så vacker vikning.... Ha en fin vecka och krya på dig!!! Kramizar

Nina sa...

Underbart fint tagskort och den vikningen är bara så fin. Ha det så gott. Kram Nina

Margareta sa...

Underbart kort med fin vikning!
Hoppas du blir bättre snart - och allra helst alldeles bra!!
Ha det gott! Kram!!

Anna sa...

Kul idé med en sån vikning. Fint blev det också! Tack för inspirationen ;)

Margareta sa...

Tassar bara in för att önska dig en skön vecka och hoppas att du snart är "fit for fight and scrapping again"!!
Varma kramar!!

Lene sa...

Hej vännen!
Underbart kort, jag tycker också det är snyggt med den vikning!
Hoppas det ska ordna sig för dig, inte alls kul att ha ont!
Massor av kramar från lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)
Du vet hur du ska göra för att det ska bli bra:) Du är mycket duktig på att få det till och detta kortet är inget undantag mycket snyggt blev det:)

Nu var det ett tag sen har absolut inte glömt bort dig men det har varit så mycket annat så har inte haft ork och tid med bloggen tyvärr !!!
Har haft turen och varit i väg på en underbar resa med min kära sambo och det gjorde riktigt gott för själen ska du veta :) Men kroppen har behövt att vila sen !

Hoppas att du får mycket bra hjälp så att du kan få må bra och vara på G snart igen!!!

Lovar att hålla tummarna för dig och sänder dig en massa med orka med och krya kramar från din lilla vän Inger♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Tassar in och vill önska dig en underbar dag:)
Tänker på dig ska du veta:)
Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

Outi sa...

Supersnyggt kort! Ytterligare något som jag skulle vilja prova:)

Hoppas du kommer på bättringsvägen snart!

Kramar Outi

Margareta sa...

Gör bara en liten sväng in till dig för att önska dig en trevlig helg!
Hoppas livet börjar vända uppåt för dig igen! Det är jobbigt ibland - jag vet! Tänker på dig ofta och skickar styrkekramar!
Tack för rara ord i min blogg - de värmer!!
Krya på dig nu och ha det så bra du nånsin kan! Var rädd om dig!
Kram!!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Riktigt snyggt kort, gillar vikningen massor :-)
Trevlig helg!
Kram