Bakgrund

tisdag 6 september 2011

Vinnarna i min blogcandy / The winners of my candy!

Då ska jag tala om vilka de 3 är som har vunnit i min blogcandy /
It´s time for me to tell you the names of the 3 lucky ladies in my blogcandy :)


Vinnaren av det "stora mini-priset" / The winner of the "big mini-prize"....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Som ser ut så här / That looks like this:


Och vars namn stod på den första lotten, som jag drog ur denna skål:
/ And whose name was on the first ticket, that I picked from this bowl:


......& naturligtvis blundade jag...... ;)
- of course with my eyes closed...

är / is

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





-------------------------------------------------------

Och detta får vinnare #2 / And this prize goes to winner #2:


Och det är / Who is
-
-
-
-
-
-
-



-----------------------------------------------------

Och detta får vinnare # 3 / This prize goes to winner # 3

Som heter.../And that is...
-
-
-
-
-
-
-


--------------------------------------------------

Ett stort Grattis säger jag till er alla 3!

Maila mig era uppgifter till: annelie-gustavsson @ hotmail.com - utan mellanrum runt @
så får ni snart ett litet paket i brevlådan.
Hoppas att ni ska få glädje av sakerna!

Ett stort tack till alla er som deltog & ville fira med mig :)

Congrats to the winners and a big thank you to all of you who wanted to celebrate with me!

10 kommentarer:

onkis sa...

Va kul att jag vann ett av dina fina priser,
en mycket bra start på dagen :)
Tusen tack!!
Kramar.

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis tjejer!

Прозрачная sa...

Condrats to lucky ladies, enjoy your goodies!
I'm glad that I found your interesting blog, Annelie***

Tussling sa...

Stort grattis till er alla 3 =)

onkis sa...

Tack alla!! :)
Har lagt in ett litet tack inlägg på min blogg Annelie.
Kram!

Lena B E sa...

Grattis tjejer!! :)
Kram Lena

Heidi sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene!
Klem:)

Marita Johansson sa...

GRATTIS till tjejerna

Jezz79 sa...

Jippie!! Jag vann! Tusen tack, ska genast maila min adress :)

onkis sa...

Tusen tack för alla fina sakerna jag fick på posten idag och tack för det jätte fina kortet jag fick av dig,gulligt.
Kramar!!