Bakgrund

fredag 6 maj 2011

Award

Jag har fått en award av ScrapElla & Katja, tack än en gång för att ni tänkte på mig!


Den innebär att man ska berätta 8 saker om sig själv,
i syfte att vi ska lära känna varann bättre.
När detta är gjort ska den skickas vidare till 8 andra.

Alltså, 8 saker om mig:

1. Älskar choklad - gärna i kombo med färsk banan eller apelsin. Eller varför inte nåt salt som chips eller popcorn, mums :)

2. Är, till min omgivnings stora förtret, stjärntecknet VÅGEN personifierad ut i fingerspetsarna - kan aldrig bestämma mig...ni vet, väger mellan - ska..ska inte...vill...vill inte...

3. Gillar te - att lukta på - för att dricka det går ju bara inte!

4. Har lite gröna fingrar - påtar gärna i trädgården

5. Läser mycket - helst deckare

6. Tittar jag på TV så får det gärna vara kriminalserier

7. Är väldigt morgontrött

8. Har väldigt svårt att kasta saker - när jag väl gör det så slår det aldrig fel än att jag förr eller senare kommer på mig med att leta efter det...

Nu skickar jag den här blog-awarden vidare till 8 personer
som jag gärna vill veta mer om,
och det är:

Carina

Elin

Eva

Heidi

Louise

Outi

Marie

Päivi

Ha en riktigt trevlig helg allihop!

7 kommentarer:

Carina sa...

Tack vad kul att du tänkte på mig. Har fått den tidigare också men inte skrivit den i bloggen så nu måste jag ta mig i kragen och skriva ner 8 saker om mig själv(gör nog det svårare än vad det är)ler....
TACK och Trevlig Helg
kramar Carina

Katja/MezzaNotte sa...

Kul med info om dig...

Ha en trevlig helg!

Kram

ScrapElla sa...

Hej!
Kul att få veta lite mer om dig.
Ha en trevlig helg.
Kram ScrapElla

Louise sa...

Tack så jätte mycket det här värmde verkligen. Blev så glad.
Då ska vi se till att du få lära känna mig lite bättre då :o)
Trevlig helg.
Kram Louise

Margareta sa...

Kul att få veta lite mer om dig, än att du gör så fina grejor!
Ha en skön helg!

Heidi sa...

Tusen takk for det! Så koselig at du tenkte på meg:)
Moro å lese litt mer om deg.
Ha en flott helg, klem:)

Päivi sa...

Tack! Nu ska jag ta mig i kragen och skriva ner något... Ligger hemma sjuk men man blir trött i kroppen av att ligga hela tiden också.. :o) så en stund framför datorn fick det bli nu...

Ha det bäst!