Bakgrund

onsdag 22 december 2010

Kort till Stämpelkällans utmaning & mina vinster...

Ja jag vet att jag inte skulle visa några fler julkort men jag tänkte att jag skulle vara med på Stämpelkällans utmaning. Temat är "Vad du vill" så länge man använder en av deras stämplar, och eftersom jag ville testa min nya "Snirkelgran med hjärtan" så tyckte jag att det passade bra :)


Vikningen hittade jag här, hos Inkido

Jag har ju inte visat er alla mina vinster, de har ju duggat tätt ett tag nu, ja det är helt otroligt vilken tur jag har haft!
Först vann jag hos Pysselmyran - ja faktiskt var det ju hela två ggr...
Ett par av stämplarna har jag ju redan använt & visat men det var ett helt gäng med olika omonterade fina stämplar. Lite olika motiv & "bra-att-ha-texter"...


Sen vann jag hos Kreativa dagar. Två askar med hjärtbrads och fina pärlor & bling...


Och så sist - men absolut inte minst! - var jag en av de 5 lyckliga som vann Mitas-Altheasmix - utlottning av Hemliga paket som hon hade som final av julkortsutmaningen :) En massa smått & gott...


Tack så mycket än en gång till er alla, det ska bli så kul att få sätta sig med alla grejorna efter jul :)

Åh det var skönt med en liten paus, nu är det bäst att återvända till julstöket :)

4 kommentarer:

Cards By MI sa...

Där har du att sysselsätta dig med! Va kul! grattis! Passade på att ta mig en lite uppladdning inför käckkoket. Ingen jul utan mormors knäck, nu när hon inte kan vara med längre får jag göra det själv. Må väl vännen!
Kramar
Marie

onkis sa...

Oj va mycket fint du har vunnit!!
Grattis.
Ha en underbar julhelg.

Outi sa...

Åh vad roligt att du har vunnit så mycket! Det är ju så spännande att vänta på att vinsterna ska trilla ner i brevlådan.

Önskar dig en riktigt härlig, lugn och mysig jul!

Kram, Outi

snojbi sa...

Grattis till alla dina vinster